Impressors des de 1974 a Andorra. Més de 44 anys de confiança ens avalen com a impressors a Andorra. Durant dues generacions d'impressors ens hem compromès a crear i a imprimir missatges. L'experiència i el coneixement en les noves tecnologies en el món de la impremta ens ha permès evolucionar d'impremta amb vocació, a empresa de serveis gràfics globals, basada en l'assessorament, el disseny, la qualitat, les bones pràctiques mediambientals i sobre tot la seva satisfacció. Sense oblidar mai el millor preu possible.

NOVA IMPRESSORA DIGITAL de HEILDELBERG

Publicada en Publicada en IMPREMTA ANDORRA

La impressora digital Linoprint CV, d’Heidelberg, utilitza cinc colors: els quatre primaris i un recobriment -entre blanc opac o transparent brillant- que pot aplicar-se sobre tota la superfície o per parts. La solució compta amb una innovadora tecnologia làser i de tòner de color que li permet oferir un resultat penetrant i uniforme; a més, per les seves partícules ultra fines, genera imatges en alta resolució.

Posseeix temps de preparació curts i subministraments de paper que s’omplen sobre la marxa, amb alimentadors per buit i aspiració en cinta, assegurant un flux continu de substrat sense que l’operador hi hagi de monitorar constantment la premsa.

Tot i que el sistema és ideal per a treballs curts, també pot processar tiratges llargs en una simple passada sense interrupcions. L’engrandiment de la seva cabina operativa millora la facilitat d’ús, ajudant a l’operador a mantenir una visió clara de cada treball d’impressió.

Igualment, entre altres característiques, té una generosa gamma de colors i un baix punt de fusió que la fan idònia per a processar en tota mena de materials -com paper i plàstic-, incloent-hi aquells sensibles a la calor.

Un comentario en “NOVA IMPRESSORA DIGITAL de HEILDELBERG

  1. La impresión digital es un proceso que consiste en la impresión directa de una imagen creada directamente en un ordenador, que puede contener tanto texto como gráficos, puede ser creada por multitud de paquetes de software disponibles en el mercado: retoque fotográfico, procesadores de texto, programas de CAD, programas de diseño gráfico, programas de dibujo artístico, etc. Las posibilidades son casi ilimitadas.

    Esta imagen se guarda en el mismo ordenador, como un archivo más, hasta el mismo momento de la impresión.

    Es especialmente útil para proyectos de impresión de bajo volumen y tiempos de entrega cortos. ¿Por qué? Fundamentalmente porque una de sus ventajas principales tiene relación con ofrecer una disponibilidad casi inmediata de los impresos, al no requerir enfriamiento o tiempo de secado.

    Debemos también tener en cuenta que la impresión digital posee una doble vertiente: por un lado el pequeño formato (que adolece aún de falta de cierta fiabilidad y presenta determinadas carencias), y el gran formato (que ofrece problemas de tipo ecológicos y de costes). De ahí que la impresión digital deba desarrollarse aún más.

    Las ventajas de la impresión digital

    ¿Cuáles son las ventajas de la impresión digital? Te descubrimos sus beneficios más importantes:

    Máxima velocidad: no hay preparación ni requiere secado posterior al no trabajar con
    tintas, como la tradicional impresión offset.
    Posibilidad de realizar tiradas pequeñas que salgan rentables.
    La impresión se realiza de forma directa, por lo que es más económico.
    Apta para impresión personalizada (datos variables).
    Flexibilidad: posibilidad de variar el papel en cada trabajo.
    Personalización del producto.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *